Mors dag den 26 maj

Årets Mors dag närmar sig,
den 26 maj är det dags att fira henne!

Hos oss kan du finna en personlig gåva 
för att visa din uppskattning och kärlek.

Eller varför inte testa lyckan i 
Love and be prouds
utlottning som pågår fram till 
den 18 maj 2013!?










Vinst: Du får välja valfria smycken från Love and be proud till ett värde av 300kr
Du behöver inte ha blogg för att delta och du väljer fritt vilka steg du tar. 
Varje steg ger dig 1 lott.

Avslutas den 18 maj 2013
Vinnaren presenteras alltid i bloggen & FB!

Reglerna är enkla:

1 Lott = Lämna en hälsning med Din favorit från butiken
Love and be proud

2 Lotter = Länka till utlottningen från Din blogg med bilden ovan.

3 Lotter = Blir följare av bloggen


Facebook

4 Lotter= Gilla och bli vän på Facebook "Love Andbe Proud"

5 Lotter = Gilla bilden & tryck på dela

  Lämna gärna en trevlig kommentar ;)

Skriv gärna vilka steg du har tagit och hur många lotter du deltar med.

Lycka till!
  



6 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo...
Jag vill vara med Kommenterar & följer bloggen..blir det 2lotter?

Min favis är iallefall bla LoveMom halsbandet/Kram Annmi

Sirpa sa...

Hej! jag vill gärna vara med!
1.http://www.loveandbeproud.se/sv/halsband/halsband-minaalskade.html Halsband Mina Älskade om jag har turen:)
2. Länkar från min blogg.
3. Är redan följare av din blogg.
4. Gillar och vän på FB.
¤ lotter!
Har det bra!
Kram Sirpa♥

Sirpa sa...

Tittar in och önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa♥

Anonym sa...

Tar gärna två lotter! :)
* favoritsmycket är armbandet Camilla
* är följare på bloglovin
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Sandra Pettersson sa...

Hej!

Mitt favorit smycke är helt klart LoveMom smycket ! Skulle så hemskt vilja vinna det till min mamma! Hon fyller år den 29 maj och hon skulle verkligen bli super glad! :)
= 1 lott

Har länkat från min blogg ! :)
http://lositas.blogg.se/2013/may/tavlar.html#comment
= 2 lotter

Gillat bloggen !
= 3 lotter

Skickat vänförfrågan på facebook!
=4 lotter
Har gillat och delat bilden :)
= 5 lotter

Blir det 15 lotter då eller räknade jag fel? ^^

Du gör super snygga saker! hoppas verkligen jag vinner :D mamma skulle bli sååå glad !

Här är min email då ja såg att man inte kunde skriva den här under..?

S_tokiohotel@hotmail.com

Mvh
Sandra :)

ANNIKA sa...

Favoriten är armband tusen ringar
Följer bloggen
gillar och är vän på FB
Alltså 3 chanser att få min favorit...
gustafsson.57@hotmail.com